Det är med blandade känslor

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1225376 av Modesty

memphis skrev: Han som ringde mig om tyngdtäcken var överdrivet käck, nästan forcerat glad, och han önskade mig en trevlig helg. Jag sade med viss tvekan tack. Kan inte lita på dem längre om de ens vill mig väl.

Det vill dem, Memphis men de verkar ha dåliga rutiner. Och de kan inte ha så bra kontakt
Med varandra. Vilket inte är så konstigt om läkarna bara mest gör tillfälliga inhopp. Jag tycker att man ska få träffa fasta läkare åtminstone lite då och då.

Men den håller jag med dig om att skötaren gör inte sitt jobb bra som
Tycker att du ska vara vaken.

Modesty skrev: Men den håller jag med dig om att skötaren gör inte sitt jobb bra som
Tycker att du ska vara vaken.

Hon missköter sig.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225379 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det är med blandade känslor

memphis skrev: Han som ringde mig om tyngdtäcken var överdrivet käck, nästan forcerat glad, och han önskade mig en trevlig helg. Jag sade med viss tvekan tack. Kan inte lita på dem längre om de ens vill mig väl.


Som du vet kan man inte lita på någon. Bara en liten påminnelse. Hur är akuten? Kan du ringa dom? Ge det en chans!
Mer
4 år 3 månader sedan #1225380 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Det är med blandade känslor

Modesty skrev:

IngeF skrev: Det er helg nå. Og alt for langt til sykehus. Får bite tennene sammen til mandag i alle fall. På en måte godt å ikke være trøtt.


Hur många timmar sover du i snitt och under hur lång tid?

Bare noen veldig få timer de siste to ukene. Første kvelden med stilnoct og Apodorm sovnet jeg, men våknet klokken 3 om natten og sovnet ikke igjen.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1225381 av Modesty
Du får åka in akut i helgen i sådana fall. Oavsett om det är långt till sjukhus eller inte. Du behöver träffa läkare och få sova.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225382 av memphis
Clean, tack för omtanken!
Mer
4 år 3 månader sedan #1225383 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Det är med blandade känslor

PsychoWard skrev: sjukdomar botas

det andra "håller de i schack" och det är väl så en del vill ha det. konstant arbetsoförmögna , iaf på papperet.


geta, jag menade inte att läkarna botar nånting.

Det er jo mange fysiske sykdommer som ikke kan bøtes. Psykiatri er åpenbart i en særstilling, for selv milde og til og med helt harmløse sykdommer i somatikken kalles jo sykdommer. Tror ingen er helt frisk i absolutt forstand.