Det är med blandade känslor

Mer
4 år 3 månader sedan #1225389 av Modesty

memphis skrev: Clean, tack för omtanken!


Ja Memphis, du skulle nog behöva åka in akut du med. Berätta för de på akuten att det inte fungerar hos psykiatrin för de lär ju hänvisa dig dit.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225393 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det är med blandade känslor
Memphis inget att tacka! Sköt om dig bara. Har du ingen som kan va hundvakt? Är akuten en dum idé? Vad finns det annars?? Du behöver hjälp!
Mer
4 år 3 månader sedan #1225398 av memphis
Det är så långt till akuten Clean, och det går bussar, men dagtid. Får se hur jag gör. Känner mig inte så dålig att akuten behövs än. Nu känner jag mig lugn ikväll. Mamma kan ta hand om hunden om det behövs så det ordnar sig! Tack!
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1225402 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det är med blandade känslor
Såg det som du skrev till modesty! Då är det ingen fara.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225404 av memphis
Känner inte något hopp om att de skulle hjälpa mig på akuten heller, Clean. Tror att de bara skulle skicka hem mig och be mig kontakta piss-mottagningen på måndag. Jag känner mer hopp om att klara mig själv här i lägenheten. Jag har ju ett lager av psykosmedicinen jag kan öka om det behövs.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225412 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det är med blandade känslor
Beklagar! Jag har värsta sociopat öststat äckelnörd som läkare. Han är helt jävla skadad. Han tror vi patienter är nåt att testa sina experiment och tester på. Vilket är tillbaka till mentalsjukhusets tider. Jag står helt utan stöd och hjälp. Men jag köper mina piller på svarta marknaden! ;-)