Det är med blandade känslor

Mer
4 år 3 månader sedan #1225413 av memphis
Det ska jag säga om de ringer och undrar vart jag tog vägen, att jag köper mina piller online. Hahaha! Men de kommer inte att ringa förens i februari när de ser att jag inte går på blodprovet. Vi är i liknande sits, Clean! Jag är också utan hjälp och stöd. Ingen rolig känsla.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225415 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det är med blandade känslor
Hahaha ja vad kul säga till dom. Dom skulle nog inte ens notera ned det. Varför ska dom ringa över huvud taget ska dom kolla hur illa det? Skadat! Ja skjut dom alla på benet! Så får dom känna efter lite hur det är i helvetet!
Mer
4 år 3 månader sedan #1225416 av memphis
:tummenupp exakt.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1225422 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Det är med blandade känslor

Clean skrev: Beklagar! Jag har värsta sociopat öststat äckelnörd som läkare. Han är helt jävla skadad. Han tror vi patienter är nåt att testa sina experiment och tester på. Vilket är tillbaka till mentalsjukhusets tider. Jag står helt utan stöd och hjälp. Men jag köper mina piller på svarta marknaden! ;-)


hur kan du ha så stor insikt i vad han tror på?
Mer
4 år 3 månader sedan #1225426 av memphis
Ibland vet man saker PW, som någons psykologi, för att man har erhållit den färdigheten på ren talang och som autodidakt. Clean har träffat fler läkare än vad du kan räkna till. Man lär sig saker medan man lever och det gör man automatiskt om man har nån intelligens att tala om. Man lägger ihop saker och ting och kommer till en slutsats.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1225446 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Det är med blandade känslor
clean kan tala för sig själv. när jag frågar en person om något så är det inte någon annans tolkning jag är intresserad av