Konsten att klara sig på en liten budget

Mer
4 år 1 månad sedan #1242158 av wasp

Geta skrev: Får du inte bostadstillägg?


Jo! Det får hon, men Pensionsmyndigheten har 3-4 månaders handläggningstid. Vid 65 årsdagen stoppas allt bostadstillägg från FK och man måste söka om hos Pensionsmyndigheten!
Mer
4 år 1 månad sedan #1242164 av Geta
Går det inte att söka bostadstillägg i förväg innan pensionen trätt i kraft?
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1242170 av Nissegossen
Cosmos

Vad den saken att bli Vräkt har jag allt för att kunna överleva i skogen om så vore kan du sova i min soffa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1242420 av IngeF

Geta skrev: Tidigare sa man att psykoser förvärrades, om man bodde med anhöriga. Det känslomässiga trycket blir för stort.

Det kan være slik i perioder, men man skal være meget reservert hva gjelder å ta Bettelheim og Laing for god fisk.

Smittespredningen er vel stor, men dødeligheten er ganske lav, særlig blant barn og friske voksne. Et samfunn som legger store ressurser på å verne de svakeste og minst produktive vil alltid tape i konkurranse med land som ikke gjør det, dersom alt annet er likt.
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1242540 av memphis
Insåg nu när jag handlade till mamma, enligt hennes lista, att jag själv lever mycket billigare än henne. Hon väljer alltid dyra varor.

Till mig själv köpte jag äpplen, socker och en ny pilsner de hade ställt fram i gången, den heter Signum.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1242831 av Admin1
Vad för dyr mat köper din mamma? Min matkostnad per vecka är 200 kr.