Konsten att klara sig på en liten budget

Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1241508 av Zoidar
- Bil
- Restaurang
- Fik
- Pub
- Systembolaget
- Tobak
- Längre semesterresor
+ Cykel
+ Promenera
+ Billig basmat som mättar mycket
+ Semestra i närheten, gärna tält

Åt för 3000kr denna månad, inkl restaurang och fik. Vill komma ner på 2000kr.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Zoidar.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1241511 av Nissegossen

Geta skrev: Richard köper antika mynt för pengarna han får från gode mannen. Det är hans prioritering.


Guld har statt sig igenom alla tider. Kalle Dussin korde med nödmynt, stora kopparmynt 5 riksdaler banco i silver var det varderat till samt sma kopparmynt i vanlig handel hittade en gang ett sådant, det var sa slitet att jag kunde kanna igen det pa de korslagda pilarna pa det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 veckor sedan #1241515 av Zoidar
Guldet har skjutit i höjden ... De som köpte guld innan krisen gör sig nog en hacka.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 4 veckor sedan #1241518 av memphis
Jag hade guld för ca 5000 på mig ett tag, men tyvärr hamnade det mesta på panten. Har ett halsband kvar och ett par studs. Nu för tiden bär jag mest silver i stället, för det är vad jag har råd med.
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1241539 av Nissegossen
Guldet jag hade tror jag att jag har kvar, lade som tur var undan det skrivbord det lag i det skrivbordet ar slängt.

Ett par ljusstakar i silver gick ut

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1241560 av IngeF
Prisen på gull skyter alltid til værs når det er krise på børsen. Har kun et gullur.