Konsten att klara sig på en liten budget

Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1242833 av memphis
Hon beställde bland annat hasselnötskärnor för 37,95, och en dyr hundmat fast det är för att hennes hund har känslig mage. Sen beställde hon ekologiska apelsiner. Dyrt. Och tandkräm oral b som kostade 35kr. Men den köpte jag inte åt henne. Hon får nöja sig med pepsodent som kostade 14kr. Sen beställde hon 10 frimärken vilket kostade 110kr. Onödigt, hon har ju Facebook.
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by memphis.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1242856 av Nissegossen
Snusen är det viktigaste kan inte begära att någon tar sig dit och köper till lågpris, men det finns inte pengar att köpa i vanliga affärer

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 veckor sedan #1242864 av wasp
Liten inkomst, små utgifter. Svårare än så är det inte!
Mer
4 år 3 veckor sedan #1242874 av Nissegossen

wasp skrev: Liten inkomst, små utgifter. Svårare än så är det inte!

var du rolig nu eller?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1246596 av Jocke

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 1 vecka sedan #1246623 av Cosmos
Denna månad känner jag mig småsugen på att göra av med pengar. Jag fick nu mitt bostadstillägg vilket höjde min levnadsnivå enormt. Så jag har köpt lite kläder på nätet: Jeans för 350 kr, T-shirt och jeansjacka för 778 kr. Även handlat Donna Summer complete för 200 kr, älskar disco och det behövs nu när vi börjar komma ut ur våra iden.

Ingen ny bil i alla fall! :angel