Är du nöjd med den ekonomi du har idag?

Omröstning: Är du nöjd med den ekonomi du har idag?

Mycket nöjd
4 21.1%
Nöjd
7 36.8%
Missnöjd
5 26.3%
Mycket missnöjd
3 15.8%
Totalt antal röstare: 19
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 11 månader sedan #1252106 av Nissegossen
Nej, jag vill kunna betala mina skulder och ha ett fuck of kapital i ryggen, då skulle jag må bättre

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1252107 av Geta
I dessa Corona-tider köper jag ännu mindre än vanligt. Behöver inga nya kläder, för jag behöver inte vara fint klädd.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252109 av Admin1

Nissegossen skrev: Nej, jag vill kunna betala mina skulder och ha ett fuck of kapital i ryggen, då skulle jag må bättre

Dina skulder kan nog Prippsfonden betala åt dig. De verkar ha svårt att dela ut pengar, eftersom de annonserar dyrt i DN. Be godemannen ansöka. Hur länge har du haft skulderna Nissegossen? Problemet med dig Nissegossen är att du inte kan hantera pengar.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252116 av Nissegossen
Har därför själv begärt god man och fått det så den käpphästen är borta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1252122 av Cosmos
Jag behöver basplagg som ett par hela jeans, vardagströjor och en sommarjacka. Äger en vårjacka men den är för tjock för sommarkvällar och för tunn när det är under 10 gr. Som vädret är nu behövs ju en bra regnjacka med flera tröjor inunder. Ska det aldrig bli vår?
Mer
3 år 11 månader sedan #1252124 av krokus
Cosmos,
Aprilväder i maj månad. :P