Är du nöjd med den ekonomi du har idag?

Omröstning: Är du nöjd med den ekonomi du har idag?

Mycket nöjd
4 21.1%
Nöjd
7 36.8%
Missnöjd
5 26.3%
Mycket missnöjd
3 15.8%
Totalt antal röstare: 19
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 11 månader sedan #1252132 av Fantasio
Jag kostar på mig rökning, läsk, folköl och chips. Ibland köper jag TV-spel eller musik-CD:ar. Jag är dock inte nöjd, för jag vill ha råd med en motorcykel.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252136 av Cosmos
Jag har en bil men den kostar mig inte en krona. Avställd, obesiktigad, oskattad men jag kan ändå inte köra den eftersom batteriet är paj. En dröm är en fungerande bil som jag har råd med.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252138 av Geta
Kostar inte parkeringen till bilen?
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1252141 av Nissegossen
Uppställd på en tomt någonstans under ett kapell och uppallad under hjulaxlarna hos någon vänlig själ behöver inte kosta något.
Min egen sista bil som jag ställe på parkeringen på andra sidan gatan hörde till huset och var gratis parkering på den tiden

Jag insåg ju att jag måste bli av med den började förlora luften i däcken så måste jag få den därifrån annars hade de fått baxa den till skroten. Jag tog den tankade luft i däcken och sålde den det var det bästa att göra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252145 av Cosmos
Visst ja, det gör den! Glömde den detaljen! 450 kr i månaden vilket är väldigt mycket. Men mitt mål är att få bilen att fungera också trots att det blir dyrt. Min ekonomi är som sagt ganska bra så jag har räknat på att det ska gå. Visserligen får jag offra annat istället men som sagt mina pengar har vingar oavsett inkomst.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252147 av Geta
Nu har jag varken bil, katt eller krukväxter. Det är skönast så.