Är du nöjd med den ekonomi du har idag?

Omröstning: Är du nöjd med den ekonomi du har idag?

Mycket nöjd
4 21.1%
Nöjd
7 36.8%
Missnöjd
5 26.3%
Mycket missnöjd
3 15.8%
Totalt antal röstare: 19
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 11 månader sedan #1252156 av Cosmos
:rotfl

Men krukväxterna kostar väl inte? Jo, jord och krukor ibland, men annars bara vatten.
Katten kostar lite grann, särskilt min som har en väldig aptit. Men det är bättre det än katter som knappt äter vanlig kattmat utan bara rynkar på nosen åt det man serverar.
:?
Mer
3 år 11 månader sedan #1252163 av Admin1

Cosmos skrev: Jag behöver basplagg som ett par hela jeans, vardagströjor och en sommarjacka. Äger en vårjacka men den är för tjock för sommarkvällar och för tunn när det är under 10 gr. Som vädret är nu behövs ju en bra regnjacka med flera tröjor inunder. Ska det aldrig bli vår?

Shoppa på secondhand. Jeans 45 kr,
Mer
3 år 11 månader sedan #1252164 av memphis
Jag ska köpa jeans Second Hand och göra ett par jeansshorts av dem. För ett par nya jeansshorts kostar 250-300kr. Det tycker jag är dyrt för ett så litet plagg. Men på min loppis har de mest kläder i små storlekar, så det är svårt att hitta nåt för mig där nu när jag är en storlek 42. Pga lite glass. Gud, vad sur jag blir på det.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252169 av Zoidar
Huhhhuuu..

Jag kommer upp på 20 000 kr på min bil. Just nu är ekonomin inte så lysande. Farsgubben har sagt att jag ska få förskott i födelsedagspeng :)

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 11 månader sedan #1252184 av Nissegossen
Mer
3 år 11 månader sedan #1252394 av Admin1
Zoidar,
Du skulle lytt våra råd att sälja bilen innan den kraschade och krävde dyra reparationer.