100% arbete vid schizofreni

Mer
3 år 5 månader sedan #1302909 av krokus
Svar från krokus i ämnet 100% arbete vid schizofreni
Zoegas,
Usch! Hemskt! Hade du din fågel när detta hände?
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1302974 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet 100% arbete vid schizofreni
Ja, de försökte tuta i mig att ge bort honom. Det är ingen vidare respekt de har för mig och min hälsa. Jag känner mig och är särbehandlad.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 5 månader sedan by zoegas.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1302993 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet 100% arbete vid schizofreni

zoegas skrev: Jag fick LPT. Blev hemlös. Alla mina saker i lägenheten blev stulna. Jag riskera åtal och LRV. Jag fick massor med skulder. Jag fick en socionom för att jag knarkar. Jag fick förvaltare och blev omyndigförklarad. Och jag var så Jävla sjuk. Två veckor efter jag blev utskriven från avdelningen som var ett helvete. Så fick jag -"DU ÄR FRAMME I KÖN FÖR PRAKTIKPLATSEN"! i ansiktet. Kasta in en handgranat på det stället. Vad gör man ens där på sjukhuset?


Jag har slagit sönder kontoret på psyket en gång likaså en gång ett svins kontor på socialen. Ingen polisanmälan ingen av gångerna! Konstigt tycker du inte det? Däremot började dom vara flera stycken med vakter att träffa mej

Edit: dom visste väl att det skulle ha värst för dom och inte mej.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313957 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet 100% arbete vid schizofreni
Är relativt nyinsjuknad så utforskar fortfarande arbetsförmåga. Just nu arbetstränar jag på 50%, men vet inte hur länge till jag fixar det. Det är utmanande att arbeta med forskning där det sätts hög press på att kunna operera kognitivt. Jobbar dessutom på självförtroendet fortfarande, vilket sviktar emellanåt. Skulle nog fixa ett mentalt lättare jobb, men det är ju forskare jag alltid ville vara - Eller det är vad jag fortfarande intalar mig. Det är bara att fortsätta att kämpa, I suppose
Mer
3 år 3 månader sedan #1313989 av Slyngelsnubben
Tänker inte göra ngt jävla skitjobb kommer aldrig tillbaka till finansbranshchen så jag sjukskriver mig. Skall de tvinga mig jobba skiter jag i det med ett sjukintyg min advokat e domare så jag krossar de.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314014 av hyperaktiv
Jag jobbar 75%.. Jag kan jobba 100% om jag vill men ingen tvingar mig till det. Har ingen sjukersättning eller sjukpenning.