Krachad dator

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 5 månader sedan #161441 av
Krachad dator skapades av
En krachad dator gör att ajag inte varit här på ett tag...

Skötaren (oinloggad)
Mer
15 år 5 månader sedan #161442 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Krachad dator
Vad har hänt med den skötarn?
Kanske det går att göra något åt, om det är mjukvaran och att det då inte är något konkret materialfel på den!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 5 månader sedan #161443 av
Svar från i ämnet Krachad dator
Vet ej. Min svåger som är en otroligt duktig datatekniker (fn servertekniker på HP) har kollat och kollat på skiten men får inte igång den...
Mer
15 år 5 månader sedan #161449 av wasp
Svar från wasp i ämnet krachad dator
Jaha Skötarn! Vad kan ha hänt med di dator när inte ens en servicetekniker hos HP får igång den. Är den helt död, eller kommer du inte in i ditt operativsystem? Kan du inte logga ut på Internet via Intennet Explorer? Har du antivirusprogram, så kör det om det går. Har du laddat ner ad-aware för att ta bort spionprogram och annan oönskad programvara? Fungerar utmärkt med Windows XP. Har du Windows Vista, så får du Windows Defender gratis av Microsoft, kolla bara tillgängliga uppgraderingar. Men nu när din dator är helt död, så har din hårddisk havererat? Eftersom du nu skrev i Viska så måste ju du ha tillgång till en fungerande dator. Har du helt enkelt bytt maskin så lycka till med den här då och var försiktig så att den inte också krachar :D
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 5 månader sedan #161459 av
Svar från i ämnet Krachad dator
@wasp

Jadu. Jag är helt oteknisk när det gäller datorer. Men svågern, som vi kan kalla M, har spenderat en halv fredagkväll med något...

Just nu har jag lånat mina föräldrars laptop. Annars har jag, i nödfall, tillgång på jobbet. Men där vill man ju inte sitta och forumsurfa. Jag är även aktiv på ett par till forum...
  • skord
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 5 månader sedan #161460 av skord
Svar från skord i ämnet Krachad dator