Uppdatera Windows Vista

Mer
14 år 7 månader sedan #239652 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Uppdatera Windows Vista
Jag skulle inte våga lägga in Vista i datorn. Jag har XP Pro nu. När Windows 7 kommer ska jag testa det. Funkar det inte bra går jag nog över till Unix.
Mer
14 år 7 månader sedan #239657 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Uppdatera Windows Vista
Jag börjar misstänka Jocke att uppdateringen gäller antivirusprohrammet NOD32. Har du betalat för den? Om inte vill de kanske att du uppdaterar till betalversion.
Mer
14 år 7 månader sedan #239661 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppdatera Windows Vista
Admin kopierat från jockes tråd!
"Svaret på din fråga blir: I samband med köpet för en ny period, så fick jag en en helt ny version med på köpet. Det kan vara den som är mest anpassad till vista?"

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #239663 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppdatera Windows Vista
Kan det nya programmet bara ha varit en provversion?
I så, fall jocke, gå tillbaka till den gamla versionen, så borde ju detta inte vara frågan annat än att göra det. alternativet är ju då att betala mera pengar...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 7 månader sedan #239664 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Uppdatera Windows Vista
Tack Admin! Jag hade redan automatiskt uppdatering. Det står på min update-sida, att det automatiskt kommer en uppdatering, som jag när jag vill kan installera på min dator efter nedladdningen. Det kommer upp en skylt om att jag kan instellera.

Men från början hade jag den engelska varianten, och när jag gick in på min update så hade jag en uppdatering. Sedan funkade det perfekt till dess jag avinstallerade den engelska versionen till den svenska. I samband med installationen, så kan den uppdateringen ha försvunnit? Och jag vet inte riktigt vad den uppdateringen hette, och när den installerades.

Jag har den fullständiga versinen, men dem har dyrare varianter som dem kanske vill att jag tar, i detta ingår brandvägg, vilket jag redan har i formen av en router, en extern brandvägg.

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 7 månader sedan #239665 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppdatera Windows Vista
Gratis brandvägg, du kan ha flera brandväggar på datorn det gör inget, de kolliderar inte.
I AVG Free ingår brandvägg, men jag har även spybot och windows defender.

www.shareware-sw.com/lv/group/vi ... estroy.htm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum