Uppdatera Windows Vista

Mer
14 år 7 månader sedan #239614 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppdatera Windows Vista
Trodde du hade vista!
På vista är det annars;Klicka på kontrollpanelen på själva texten längst upp, där står "kontrollpanelen startsida" Klicka på den texten!

Byt antivirus program till AVG Free 8.5 Det finns ett otal ställen du kan gå till för att ladda ned det, bara sök på google eller gå hit;
avg-free.se.malavida.com/d5910-ladda-ner-windows

Den är kostnadsfri och Admin rekommenderade mig den, den ersatte comhems som jag hade innan och som jag betalade för. Comhems var värdelöst tog inte bort det som jag hade. AVG klarade min dator!

Självklart kör jag och Admin kostnadsfritt med ett utav världens bästa antivirus program!

Nu kommer jag inte ihåg hur det var på xp, kunskap måste ständigt uppdateras och jag är helt inne på vista nu och jag har ännu inte gjort något åt min xp dator, så jag vill inte starta den...

Så, för xp home får du fråga någon annan än mig.

Bra att du fick bort bocken ifrån din dator!!! :rotfl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #239617 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppdatera Windows Vista
OBS! Du kan ha endast ett antivirusprogram på datorn, ta bort varenda fil utav det gamla, annars är omformatering och iläggning av operativsystemet på nytt ända åtgärden att göra!
Det blir totalstopp på datorn, för de blockerar varandra!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #239618 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppdatera Windows Vista
:tänk Har nu funderat, kan det var nod som vill ha uppdaterat, eller är det verkligen xp uppdateringar?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 7 månader sedan #239624 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Uppdatera Windows Vista
Näej! Dem kanske vill att jag uppgraderar till vista, men istället står det uppdatera. Dem säger bara att jag kanske inte inte har maximalt skydd. När dem hänvisar till min update med här-knappen så blir jag direkt maximalt skyddad, den orangea knappen växlar omedelbart till grönt. Då behöver jag inte ens söka nya uppdateringar.

Fördelen med nod 32 är att den tar liten plats i datorn, och är nästan för bra!

Svaret på din fråga blir: I samband med köpet för en ny period, så fick jag en en helt ny version med på köpet. Det kan vara den som är mest anpassad till vista?

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 7 månader sedan #239641 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppdatera Windows Vista
möjligt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #239647 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Uppdatera Windows Vista
Jag har XP Home:

Kontrollpanelen Klicka på Säkerhetscenter:

Där skall stå:
Brandvägg På
Automatiska uppdateringar På
Virusskydd På

Nedanför står:

Hantera säkerhetsinställningar för:

Om du klickar på Automatiska uppdateringar kan du ställa in dem för din dator.