Uppdatera Windows Vista

Mer
14 år 8 månader sedan #239668 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Uppdatera Windows Vista
Här är från NOD32 FAQ:en:

Q. Hur får jag den senaste uppdateringen av NOD32?
Klicka på ikonen i programlistan och välj sedan uppdatera och uppdatera nu. Det här sköts normalt automatiskt av NOD32.
Hur uppdaterar jag NOD32 system?
Som standard behöver du inte fundera på detta, men om du vill kontrollera uppdateringen kan du klicka upp kontrollcenter och välja uppdatera och uppdatera nu.
Är uppdateringen automatiskt?
Ja, men du kan manuellt uppdatera också.
Har jag den senaste versionen av NOD32?
För att kontrollera om har den senaste versionen klicka upp NOD-ikonen i programfältet och välj uppdatera.
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 8 månader sedan #239683 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Uppdatera Windows Vista
Uppdateringarna av programmet fungerar smärtfritt Admin. Startade om datorn för att få fram meddelandet, så att jag skulle kunna göra en screen shot av meddelandet, så att ni kunde ta del av detta, men det gick inte, jag måste stänga av datorn helt och hållet. Skickade screen shoten till supporten på eset. Dem sade att denna meddelande hade ingent med nod 32 att göra, utan helt enkelt var att jag skulle uppdatera operativsystemet.

Det är så himla svårt att förklara, men jag har alla uppdateringar både på windows och antivirus programmet. Men vad betyder uppdatering av operativsystemet, jag måste tydligen göra det manuellt? Det är skillnad på uppdatering och uppgradering.

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 8 månader sedan #239706 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppdatera Windows Vista
På alla program, har jag ett program där det står windows update, klicka på den och uppdatera!

Jag har redan alla uppdateringar, men har en valfri uppdatering, skall nu gå och se vad jag hamnar om jag klickar på den.Tydligen ett för ljudkortet, bryr mig inte om det.

Men gå in på det programmet och se vad du har för uppdateringar, har du tex service pack 2?
Det fick jag lägga in på min xp dator relativt tätt inpå att min hårddisk slutade fungera, så jag kan mycket väl tänka mig att det är det som spökar. Den uppdateringen har med säkerhet att göra bland annat.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 8 månader sedan #239724 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Uppdatera Windows Vista
Jag har fått en skärmdump av Jocke och felmeddelandet kommer från antivirusprogrammet och det säger att Windows XP Home bör uppdateras för att få maximalt skydd. Jag har tipsat Jocke om att besöka update.microsoft.com/ för att kolla om systemet är uppdaterat.

Här finns en tråd med en som haft samma problem:
www.wilderssecurity.com/archive/ ... 31851.html
Mer
14 år 8 månader sedan #239725 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppdatera Windows Vista
:lol: Bra att få¨upplysningen om att det även finns ett service pack 3, för att det visste jag inte. Då, när datorn lade av, var det nytt med service pack 2

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 8 månader sedan #239783 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Uppdatera Windows Vista
Jag har alla nödvändiga uppdateringar redan. Inklusive servicepack 3.

Vars är världen på väg?