Adobe reader

  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 3 månader sedan #272256 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Adobe reader
Grabbar! Ja det är en trådlös mus, och jag tackar er för engagemang i denna frågan. Det var rätt avancerade rörelser man skulle göra för att drivrutinerna skulle laddas ned. Men musen uppdateras tydligen automatiskt, och det verkar funka nu, har laddat ned en paint net uppdatering utan att muspekaren slutade fungera.

Så jag förmodar att jag bara behöver byta usb-port om nu det pajar vid adobe reader installationen. Jag tror att man egentligen inte behöver stänga av datorn vid usb installation. Ja jag kommer att pröva instsllation för A.R i morgon kväll.

Det var en rx650 logitech mus.

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 3 månader sedan #272266 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Adobe reader
:lol: Det är bara kul, Jocke! Jag gillar det här! Jag funderar mycket på tekniska problem inom rimliga gränser och försöker se lösningar på problemen! Det håller mig sysselsatt och är bra för psyket.. :mrgreen: .

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 3 månader sedan #272490 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Adobe reader
USB kan man koppla in fast datorn är påslagen. Jag gör alltid så med min kamera och mitt USB-minne då jag ansluter dem till USB-porten. Det har alltid fungerat och utan problem.