Adobe reader

  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 3 månader sedan #271726 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Adobe reader
Jag har även en aktuell uppdatering på quick time player, men vågar inte uppdatera. Jag kör tills vidare med den nya musen, hakar det upp sig fler gång, får jag gå in på felsäkert läge, är det då del eller f8 man ska trycka upprepade ggr?

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 3 månader sedan #271743 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Adobe reader
Admin, länken till felsäkert läge på denna viska sida fungerar inte för mig idag!

länk till felsäkert läge[/url:1xbmpv6n]

Jag hamnar här då länk till It sida[/url:1xbmpv6n]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 3 månader sedan #271745 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Adobe reader
Här jocke en länk till två olika sätt att med ett musklick boota om datorn till felsäkert läge
www.din-it-kunskap.com/tag/boota/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 3 månader sedan #271746 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Adobe reader
Det är mycket svårt att hitta Jocke, men trots allt, lite mer kött på bena, men eftersom den bloggen inte verkar vara tillförlitlig vad gäller fungerar eller inte, så läs mer här...
www.din-it-kunskap.com/2-alterna ... kert-lage/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 3 månader sedan #271747 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Adobe reader
Heureka! Den här fungerar! Lägg det här programmet på ditt skrivbord jocke, så har du det lättillgängligt om du skulle behöva!
www.superadblocker.com/bootsafe.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 3 månader sedan #271760 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Adobe reader
Nä men Nisse, pekaren hängde upp sig i samband med uppdatering av adobe reader. Jag får avvakta att adobe readers företag kontaktar microsoft som kanske rättar till buggen. Tack Admin och Nisse för visad intresse. Och även Tikki för den delen.

Vars är världen på väg?