Vad har ni för dator?

Mer
3 år 4 månader sedan #1303081 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad har ni för dator?

NilsJ82 skrev: Zoegas: Hade en barndomskompis som satt och nötte Syndicate hela dagarna när vi gick i högstadiet. Jag förstod aldrig tjusningen men det är visst många som uppskattar det spelet :)
Själv har jag en Dell laptop som jag köpte på en secondhand som kommunen driver här i stan. Den har inget batteri så man kan ta med den ut på promenader och sätta sig någonstans och surfa men det gör inget. Den kostade bara 200 kr.


Den här meningen tänk igenom den en gång till
Den har inget batteri så man kan ta med den ut på promenader och sätta sig någonstans och surfa men det gör inget. Den kostade bara 200 kr.

Ser du vad jag menar, syftningsfel. Jag förstår vad du menar om du nu inte menar att ja, vi får se om någon reagerar. Det gör Cosmos på mig ordsallad säger hon om vad jag skriver. Eftersom jag varit utsatt för ordsallad jag visste att jag var stoppad jag fick inte prata normalt, någon gjorde en överkörning av mig och på det blev jag så förbannad för det var inte jag själv det var en medveten vilja som stoppade mig när jag försökte prata ut kom ordsallad jag var så arg att jag började slåss med den inre fienden som hindrade mig ja, gjorde en total överkörning jag har fortfarande ett öga på mitt inre och är vaksam :mrgreen:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1303098 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Vad har ni för dator?
Har också en Doro mobil.

Och två iPhones, som jag är nöjd med att använda båda.

Fast det bara går att ringa på den ena.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303118 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad har ni för dator?
Nackdelen med laptop är att de går fortare sönder och är svårare att reparera. Sedan så måste troligen batteriet bytas ut med åren och efter 18 månader försämras det. Men det kan finnas begagnade batterier på Tradera, som kanske kostar en tredjedel av ett nytt.

www.tradera.com/batterier-c3_301816
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303127 av NilsJ82
Svar från NilsJ82 i ämnet Vad har ni för dator?
Nissegossen; Förstår om du anmärker på det jag skrev för det var lite osammanhängande. Blir lite snurrig av medicinerna ibland och då blir det konstigt när man skriver. Tror att fler kanske känner igen sig i det.
Lite trist ändå om folk ska anmärka på sånt tycker jag. Om du blivit påhoppad för ordsallad av en person, är det då okej att själv hoppa på en annan person och göra samma sak? Kanske är fel forum för mig då.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303152 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad har ni för dator?
Nissegossen får själv samma kritik av t.ex Cosmos och Jocke.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303156 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad har ni för dator?
Där är ingen tidsbegränsning på laptop-batterier. Det är helt hur man använder dem.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻