Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
3 år 11 månader sedan #1248040 av Cosmos
Att tro att man är hackad och övervakad är att överdriva sin egen betydelse. Grandiositet.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248041 av Geta
Tror att Nissegossen hackar sig själv.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1248042 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Tror du Nissegossen är hackad konstant?
Instämmer med Vittrad.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248052 av Inwatto
Vet inte vad jag ska tro, men Nissegossen hackar inte sig själv! Tycker inte NG beskrivit sina problem så man förstår vad som kan vara felet. Han säger bara "Djävla hacker" i stort sett.

Ibland sitter NG och skriver en massa text och då tar det mer än 30 minuter innan han trycker Skicka. Då blir man utloggad och förlorar texten, det har NG rapporterat. Det har inte med någon hacker att göra; bara ett problem i mängden.

Sedan använder NG maskinvara han hittat i soprummet. Det är saker som grannarna märkt är opålitliga och därför slängt. Såna fel kan komma och gå - kanske är det så det hänger ihop.

Eventuellt installerar NG någon programvara som innehåller en Trojan. Då kommer datorn att signalera att den är infekterad till hackern och får då denne att ta en titt. Att hackern sedan skulle röja sig genom att förstöra för NG förstår jag inte varför. Det gör ju inte en seriös hacker...

Nej, det lutar åt maskinfel som kommer och går. Problem har han i vilket fall.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 11 månader sedan #1248055 av Geta
Jag förlorar också mina inlägg ibland men har kommit på att om jag klickar på pilarna uppe till vänster på skrivbordet så kan inlägget räddas.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248056 av Cosmos
Ibland skriver NG obegriplig och omständigt. Vet inte om han är full då eller bara förvirrad. Svårt att läsa i alla fall. Så börjar jag bli allergisk mot hans berättelser om alla han har bjudit in och hjälpt den ena efter den andra. Så tröttsamt att man inte vill läsa.