Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1248058 av Nissegossen

zoegas skrev: De problemen han beskriver kommer och går. Det kan inte vara något annat än en hacker. Det är inget hårdvarufel för då hade problemen varit konstanta. Att Nisse har samma problem som kommer och går på alla hans datorer. Det funkar ibland, sen går det isönder för att plötsligt fungerar igen. Det finns människor som gör sådant som de gamla busringningar. Nån form av systematiska trakasserier. Att ni är på honom och säger att det är inbillning och vanföreställningar är inte snällt.

Ända sanna i den här trådden

Ni är välkomna hit efter ni sett att han har sandlåda med mina datorer samt att mobilen är inget undantag. Jag laddar den genom routern där har han access till den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248061 av Geta
Är du säker på att det är en han? Det kan vara en hon eller en hen också.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1248066 av Clean
Geta sluta håna Nisse! Jag känner några hackers som sitter hela dagarna i andras datorer som spelar in och tar deras privata foton osv.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Clean.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248072 av Admin1
När Alternativ härjade som värst här och var avstängd frågade jag om någon här kunde moderera honom dagar och kvällar så han skulle få posta. Ingen ville, men till slut ställde Isa-Alise upp 2 timmar per dag. Det verkar nästan omöjligt att hitta någon som skulle vilja sabba Nissegossens skrivande hela dagarna. Att Nissegossen blir förbannad räcker nog inte som lön för ett heltidsarbete.

Sedan säger han bara att han är hackad, men förr när han trodde sig vara hackad ominstallerade han och formaterade om hårddisken. Nu gör han inte det, så han uppträder inte som förr när han trodde sig vara hackad. Jag tror att han kanske skriver för långa inlägg så det blir time-out. Sedan kan han klicka fel på Avbryt istället för Skicka.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248073 av Geta
Det måste vara en tvättäkta psykopat som tycker sig få en belöning, när Nissegossen blir förbannad över hackningen. Den psykopaten kan inte ha stora krav på nöjen.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1248103 av Clean
Har ingen aning. Men jag hade en psykopat som har hackat mej som var besatt av mej. Nån skruvad sjuk förälskelse som trodde vi var menade. Han tog kontakt med mej. Han var obehaglig. Jag polisanmälde honom och polisen pratade med honom. Dom sa att han kommer inte störa mera. Sedan dess har det varit tyst. Råkar alltid ut för olika psychosar som blir besatta av mej.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Clean.