Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
3 år 11 månader sedan #1248258 av Kvark
Jag har blivit utloggad vid tre tillfällen då jag skickat iväg ett inlägg.
Men det är inte specifikt just för den här sidan. Det har hänt på andra sidor också.

När det har hänt mig har det tagit lång tid för mig att skriva inlägget.
Numer skriver jag inlägget i Anteckningar och kopierar sedan texten och då har det funkat varje gång.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248259 av Kloppe
Jag tycker NG att du borde ta kontakt med din doktor för de här problemen. :grandpa

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248261 av memphis
Frågan lyder: tror du Nissegossen är hackad KONSTANT. Det tror inte jag. Kanske är han hackad ibland, men inte konstant. Finns ingen människa som kan lägga den tiden.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248283 av Clean
Det som är grejen ingen vet för säkerhet! Jag hade på iPad Air! En hacker som ska vara omöjligt att hacka! Han var störd satt och noterade allting och var besatt av mej. Han tog kontakt med mej och var riktigt störd. Han hade nån sjuk förälskelse! Jag trodde inte jag skulle aldrig bli av med honom så jag kontaktade polisen som pratade med honom så han störde mej inte mera! Han var riktigt obehaglig!

Sedan känner jag hackers som är upploggade i folk datorer, mobiler, mikrofoner och kamera dygnet runt. Dom är riktigt störda! Men vissa av dom är goda vänner. Så man har överseende! Jag har frågat varför dom gör så då säger det är kul. Det är helt vanliga svenssons dom gör det på! Helt ointressanta människor dom gör det på och på flera samtidigt.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248284 av memphis
Nej, det är nåt som inte stämmer med det. Man ägnar inte så mycket av sin tid till något som är ointressant. Man är med säkerhet väldigt intresserad av sitt objekt. Fixerad. Besatt. Det är passion med i bilden.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1248292 av Admin1
Hackaren behöver ju inte hacka Nissegossen för att se vad han skriver för det kan hackaren läsa på Viska.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.