Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
3 år 11 månader sedan #1248227 av Admin1
Nissegossen har inte soprumsdatorer:
En stationär dator köpt via Inrego
En laptop köpt av Richard
En laptop han fått av Friberg.
Sedan nog ett par datorer till.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248230 av Geta
Nu när jag skickade hänt i veckan förlorade jag vad jag skrivit för att det stod att jag inte var inloggad, när jag hade skickat PM:t. Fick skriva om hänt i veckan. Andra gången begärde jag kopia.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248231 av memphis
En tänkbar orsak till att NG skulle vara hackad på detta vis är att hackern är störd, och vill känna makt över någon. Så det är inte helt utan tänkbara motiv detta.

Vad jag ifrågasätter är i vilken omfattning övervakning kan ske när det bara är en person som utövar den.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248232 av Geta
Är belöningen för hackaren att Nissegossen var och varannan dag klagar på hackaren på Viska? Psykopater kan ha så obskyra nöjen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248236 av memphis
Ja det kan röra sig om någon med psykopatiska drag som går igång på att känna sig maktfull och överlägsen över Nissegossen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248237 av Admin1
Geta skriv alltid texten i ett ordbehandlingsprogram t.ex WordPad, som finns i Windows.

memphis,
För att kunna hacka Nissegossen måste man veta hans ip-adress t.ex genom att skicka ett mejl till honom som han svarar på. Sedan är det inte så lätt att hacka Linux. Inte många klarar det. Nissegossen har heller inga bevis för att vara hackad.