Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1248293 av memphis
Det är ju inte det som är agendan heller. Agendan är att PÅVERKA Nissegossen till negativa känslor. Och det verkar ju hen lyckas bra med! Det enda rätta för Nissegossen är att vara oberörd, eller ännu bättre, GILLA det.
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by memphis.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248304 av Clean

memphis skrev: Nej, det är nåt som inte stämmer med det. Man ägnar inte så mycket av sin tid till något som är ointressant. Man är med säkerhet väldigt intresserad av sitt objekt. Fixerad. Besatt. Det är passion med i bilden.


Jo, dom jag känner som gör så är fixerade och viss passion. Men det är kränkningar dom gör det för. Därför. Kan drabba vemsomhelst dessa kränkningar. Jag tror det måste finnas vissa störningar med i bilden. Tex han som var besatt av mej var en sociopat. Han är nog fortfarande besatt av mej så besatt som han var eller är. Han sa att han kommer att alltid finnas i mitt liv och det finns ingenting jag kan göra. Det skrämde skiten ur mej, så jag ringde polisen! Jag har alltid sedan som ung när jag började bli vuxen fått stalkers långt innan internet.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248309 av krokus
Vad är detta för en konstig tråd? Victimblaming...

Kram till Nisse!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248317 av Clean
Ja det är lite udda tråd. Men som jag har förstått är NG hackad på den här tråden. Vilket är hemskt. Det måste kännas. När det hade kunnat varit en plats för Nissegossen mötas av förståelse och tolerans så blir han hackad av sina egna.

Nissegossen kram!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248324 av memphis
Det var Admin som skapade tråden. Kanske har han tittat för djupt i glaset igen :)
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248326 av Geta
I så fall har Nisse en stalker efter sig. Det kan vara något gammalt ex.