Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1248387 av Clean
Geta du som brukar alltid påpeka att jag tar på mej offerkoftan när du är så himla lätt kränkt. Nej det är ingen som tjafsar förutom du som öppet hånar Nissegossen! När du sitter själv på samma båt. Vilket vi alla gör. Så sluta genast upp med att hacka på Nissegossen. Du som brukar säga åt mej att tänka att vi alla mår dåligt här på viska.

Geta man ska leva som man lär så sluta upp genast att öppet håna Nissegossen och hacka på honom för vi alla sitter på samma båt ingen är förmer än någon annan. Du har jävligt dålig stil om inte annat som du behöver ändra på.
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Clean.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248390 av Geta
Clean,

Du hoppas på att du ska kunna knäcka mig, så jag lämnar Viska men som du själv har sagt så är jag för tuff för att vara i din smak.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248394 av Clean
Oj Geta tar på sig offerkoftan och visar sina tänder öppet. Så hur var det med nu när jag har berättat att jag varit utsatt för sexuellt våld att jag tar på mej offerkoftan som du har sagt några ggr?
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248396 av Kloppe
Tror inte NG är hackad alls. Det verkar osannolikt.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248397 av Amandara
Clean bara för att du har många ord är du inte bättre än Geta
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248403 av Clean
Ja Amandara jag är inte ett dugg förvånad att du kysser baken på viskas auktoriteter! Du vänder kappan efter vinden. Det är så typisk dig!!