Sömnlös och känslokall

Mer
5 år 10 månader sedan #1066089 av Guru
Svar från Guru i ämnet Sömnlös och känslokall
Hoppas det blir bättre! Har själv haft liknande problem under flera år. Hade tur och fick den antidepressiva medicinen Moklobemid, efter att ha provat ca 12st andra , och den fungerade superbra!
Mer
5 år 10 månader sedan #1066094 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sömnlös och känslokall
Vad jobbar du med guru? Är du inom psykiatrin?
Mer
5 år 10 månader sedan #1066101 av Guru
Svar från Guru i ämnet Sömnlös och känslokall
Jag jobbar som Kock när jag inte är sjukskriven. Så nej inte inom psykiatrin. Men har viss kunskap av mediciner, dels från eget bruk då jag har provat ett väldigt stort antal mediciner samt har ett stort intresse av det
Mer
5 år 10 månader sedan #1066103 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sömnlös och känslokall
Ok!
Mer
5 år 10 månader sedan #1066165 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sömnlös och känslokall

Itaniumdream skrev: Hej, har fått kontroll på sovandet sedan en tid men deprissionen består med antidepresiva, har nu gått några månader med deprision , vad kan jag göra för att må bättre?

Antidepressiva hjälper inte mot alla depressioner, men det kan vara negativa symtom och då saknar man känslor. Här finns ett test som kan skilja mellan depression och negativa symptom. www.viska.se/diagnostik/har-jag-depression
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1066192 av Nissegossen
Itaniumdream skrev: Tack för alla svar , har börjat repa mig har sovit bra nu sen måndag , men är fortfarande avtrubbad känsomäsigt , hur läge känne ni er helt slut efter röster sömlöshet och skuggor ?, skräken är borta men ågesten för att det kommer igen Finns där.
Tack igen alla som Finns här :)

Mitt trick är, efter en vaknatt och inte sover på dan, då vid tar jag åtgärder. På den kvällen är det psykosvarning och jag får ta mer medicin av min piller burk med peratsin, fråga din läkare, men halten av medicin får icke uppgå mer en maxdos per dag. Om jag inte får ro på kacklande i huvudet så jag inte kan sova, då sätter jag på mig hörlurar och högsta volym och sjung med tyst inom dig med att jag sjunger i huvudet. Det slår ut dem i huvudet och till slut somnar jag med hörlurarna tills på morgonen, då vaknar jag på morgonen av går kvällen finns inget kvar den dagen vaknar man upp till en vanlig dag, inte ett spår av psykos ungen. På mina strategier jag lärt mig har hållit mig utan psykos sedan Jul och nyår 1986-1987

Folk dör på sjukhus

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Nissegossen.