Allvarliga sömnproblem

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1228709 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Nu är vi fem medlemmar inloggade ser jag. Har ni också svårt att sova? Jag sov några timmar på kvällen, så jag är redo för en ny dag.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228711 av memphis
Svar från memphis i ämnet Allvarliga sömnproblem
Fantasio, hörde du att jag fick en ursäkt av psykiatrin idag? För allt förhalande angående min sömnlöshet. Det var en manlig sjuksköterska som bad mig om ursäkt, det var helt oväntat. Men jag tackade nej till vidare hjälp från dem i ärendet. Är fortfarande sur för jag inte fick nåt att sova på. Orkar inte med dem, just nu vill jag vara ifred.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1228715 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Allvarliga sömnproblem
jag gick upp för några timmar sedan. stannar nog uppe till 7 då de börjar påla ca: 100m från där jag bor.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228716 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Allvarliga sömnproblem
Ja, jag brukar alltid vakna några gånger på natten och få svårt att somna om. Detta trots Imovane, Quetiapin och Mirtazapin.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1228718 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem

memphis skrev: Fantasio, hörde du att jag fick en ursäkt av psykiatrin idag? För allt förhalande angående min sömnlöshet. Det var en manlig sjuksköterska som bad mig om ursäkt, det var helt oväntat. Men jag tackade nej till vidare hjälp från dem i ärendet. Är fortfarande sur för jag inte fick nåt att sova på. Orkar inte med dem, just nu vill jag vara ifred.

Ja, det var ju klädsamt med ursäkten. Bra.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228857 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Allvarliga sömnproblem
Det är vanligt med uppvaknanden på natten vid störd sömn och psykossjukdom. Men man skall ligga kvar i sängen och somna om.