Allvarliga sömnproblem

Mer
4 år 1 månad sedan #1237218 av scannercicret
Inom denna länk står det allt möjligt om sömnen trots det är länkens innehåll med reklam så gå inte med på reklamen utan drag ner till fortsättningen. Förkortningen om m.a.o har jag inget svar på.

docplayer.se/7704901-Somnen-var-viktigas...essmottagningen.html
Mer
4 år 1 månad sedan #1237226 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allvarliga sömnproblem
scannercicret Länge sedan, välkommen tillbaka eller skall jag skriva välkommen åter?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1241188 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag har tagit min Clozapine och är inte ett dugg trött. Däremot är jag uttråkad. Det blir att lägga sig på sängen ett tag och sen kliva upp och spela Zelda och vara på Viska. Jag känner ingen panik att klockan går, en vaknatt eller två kan jag ta.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1241201 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allvarliga sömnproblem
Om du vill sova se till att fa utskrivet Quetiapine var beredd pa att lagga dig snart efter intag pa standard dosen 50 mg forsta gången

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1249538 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag kom i säng kl tre inatt o det är rätt tidigt för att vara mig. Tycker inte att Nozinanet biter lika bra som förut. Blir jag utan sömn tre nätter i rad eller mer börjar jag bli småppsykotisk.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249589 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Allvarliga sömnproblem
Hade du tagit Clozapinet? Man brukar bli trött av den.