Allvarliga sömnproblem

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229087 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag sover lätt, jag vaknar till och från. Men jag ska inte klaga allt för mycket, sömn får jag ju. Just nu är vi fyra medlemmar inloggade, kul.

När jag var på PIVA kissade jag i sängen, det var pinsamt. Jag vaknade på natten. Tror jag hade fått rätt mycket medicin som gjorde att jag sov hårt, för jag är normalt sett ingen sängvätare.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229088 av Lugn
Svar från Lugn i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag brukar också somna sent, men det gör inget! :) Kvällar är lika bra som dagar.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229089 av Clean
Svar från Clean i ämnet Allvarliga sömnproblem
Vilka mediciner fick du rätt mycket av då?

Förrförra gången jag var inlagd medicinerade den sjuksköterskan (en man), så mycket att jag sov hela dagarna när jag vaknade proppade han ännu mera mediciner och jag var så borta så jag kunde inte ens hinna säga jag vill inte ha medicinen. Men sen lärde jag mej att inte ta medicinen så att han inte fattade och skrev ut mej, trodde aldrig att jag skulle få bli utskriven. Läkarna och hela stället skulle proppa mej med mediciner. Satt för att jag hade tagit kannibaldrogen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1229094 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag har fått Stilnoct en gång i alla fall. Minns inte hur jag sov efter den. Den gången somnade jag inte trots att jag fick både Theralen och Nozinan. Inatt blir jag uppe, har sovit under dagen och är inte ett dugg trött. Jag vill inte lägga mig på sängen och vrida och vända på mig. Tänk om man hade normal dygnsrytm.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229108 av Clean
Svar från Clean i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jo livet skulle bli enklare om man hade en normal dygnsrytm. Det som är konstigt varje gång jag reser bort och är på resande fot så får jag en normal dygnsrytm. Jättekonstigt. Och att dessutom inte glömma så har jag knappt inga psykotiska symtom. Jättekonstigt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1229111 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Clean, fattar jag rätt om det är så att du vid god sömnhygien får minskade symptom? Hur ser det ut med sömn för dig idag?