Den jag-löse

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #52323 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Den jag-löse
ur den pjäsen har det fötts mycket bitterhet mot kärnfamiljen! :rolleyes:

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #52337 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Den jag-löse
Du sa en gång, att du inte visste vem Lars Green var? En av våra stora Noréntolkare, Jag undrar, varför gbg står för huvudcentrat trots att han inte är därifrån, utan från stockholm!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 5 månader sedan #52543 av Teresia
Svar från Teresia i ämnet Den jag-löse
Ja det stämmer Nissegossen. Världen skapades ur kaos. Det finns en vetenskapsteori som heter Kaosteorin. Mycket intresant det lilla jag förstod av det.
Mer
17 år 3 månader sedan #61875 av lillen
Svar från lillen i ämnet Den jag-löse
Vackert skrivet nisse.
Men jag tänker i bland på om man har psykos och ser en massa kan det vara att man styrs av saker från rymden tex annan form av liv som finns därute. För vi kann inte vara ensamma i universum eller?
Mer
17 år 3 månader sedan #61898 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Den jag-löse
Det finns säkert intelligent liv någon annanstans i himla rymderna! Detta talar Jesus om, han pratar om ett himmelrike.

Detta med att det finns andra medvetanden, kanske de finns i andra dimensioner än vad vi är vana vid, gör att vi kanske till och med i vår helhet styrs externt utifrån. Jag tror att denna jord finns i ett antal upplagor som då vi har möjlighet att gå till! Jag tror ju att det vi kallar för tid egentligen är något fel sätt att resonera på!

Tid kan vara såsom, Jesus sade om, att för Gud är en dag som tusen år och tusen år såsom en dag!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 8 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #424902 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Den jag-löse
fint skrivet!

psykosen e alvarligt jobbig när den kommer, men ett rent samvete motar psykosen rätt bra ;)

så ere för mig iaf :tänk

John 8:31-32.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.