Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1203351 av Geta
Att säga att någon är bitter tillhör härskarteknikerna.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203356 av IngeF
Bitterhet er et resultat av møtet med terapeutisk empati. Hadde jeg ikke gått i terapi ville jeg aldri blitt bitter. Bitter er jo det beste ølet. Er som sagt for abort, men er like sterkt i mot prematursykepleie. Barnedødelighet er naturlig

Geta skrev: Att säga att någon är bitter tillhör härskarteknikerna.

Og løsningen er selvsagt feminisert terapi. Om man våger å si at et foster består av arvemateriale fra både far og mor, er man bitter, hatsk og misogyn. Slik har det blitt.

Geta skrev: Är det inte vita heterosexuella män som är hatade. De är skyldiga till allt ont. Så resoneras det idag.

Dagens feminister identifiserer seg alltid med det marginale. Deres xenofili kjenner ingen grenser.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203359 av krokus

Geta skrev: Att säga att någon är bitter tillhör härskarteknikerna.

Ok, jag ändrar mig till avundsjuk (på kvinnor). Däremot verkar IngeF hålla med om att han är "bitter"? Knepigt...
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203360 av IngeF
Å gå i terapi for å bli indoktrinert med at man er like mye verdt som andre, egner seg kun til å skape forakt.

Geta skrev: Nej, det handlar om att kvinnor är för kräsna, när det gäller män. Därför riskerar en del män bli utan sällskap.

Men det slik at kvinner selekterer menn. De fleste menn i dag tar hvem som helst.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203366 av krokus
Det går väl att byta terapeut om man inte är nöjd. Tyvärr är det nog svårt på mindre orter.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203370 av IngeF
Psykoterapeuter i dag deler stort sett den samme verdensanskuelsen. Kunne tenkt meg samtaler med Berthold Grünfeldt, men har er død for lengst.