Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1203451 av Geta
Men varför måste en kvinna nervärdera sig själv, när hon inte har någon man?
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203452 av Recard2016
Propagandhi e inte populärmusik. Sex Pistols var i grunden ett boyband som försökte chocka ihopsatt av en manager. Crass e riktiga grejer. Propagandhi hade eller har ett skivbolag som styrs enligt deltagarekonomi principer (PARECON).
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203453 av krokus
Geta,
Tvärtom, män vill ha något vackert att visa upp för sina kompisar!

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203454 av Nissegossen

Amandara skrev: Vackra kvinnor är mäns statusägodel. Män äger kvinnor. Kvinnor äger inte män. Ingen man vill ha mig som ser ut som en folkabubbla med ben, har dålig ekonomi och är psykiskt sjuk. Smart är jag oxå och har självbevarelsedrift mot dåliga män. Man blir ensam på glasberget.


Fråga mitt ex om jag någon gång burit hand på henne någon gång, däremot gav en överläkare henne en regelrätt örfil
OM du nu undrar har vi känt varandra sedan 1982 och bott tillśammmans i 13 år vi skildes som vänner och är fortfarande vänner. Fan taet

När vi möttes hade jag en större summa på banken, när mina pengar var slut, tack och hejdå. dock vid den tiden hade hon en rätt stor summa på banken, men då gick hon ifrån mig med "sina Pengar" Hur i helvete står till inne i kvinnors huvuden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203455 av Geta
Diktatorn i Rumänien Nicolae Ceaușescu gick också ut med förslag hur kvinnor skulle ändra sitt parningsbeteende. Det var likadant under nazismen i Tyskland. Har det gått så långt i Sverige nu också?
Mer
4 år 5 månader sedan #1203456 av Nissegossen
Geta, förstår du inte att det alltid har varit så?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum