Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1205703 av Recard2016
Jag skulle kunna ha min hund lös utan att han sticker iväg. I somras hade jag han i löplinan i föräldrarnas trädgård o märkte inte att den gått sönder o han var lös i 1 timme utan o sticka nånstans. I somras dock när jag o en tjej var vid en sjö o badade var det inget folk så vi släppte han lös o han sprang lös i en halvtimme o badade, men sen fick han syn på några vid andra bryggan några hundra meter bort o sprang till dom. Han hoppade iallafall inte på dom, utan stannade 5 meter ifrån dom o kollade på dom. Men det e de som e problemet han älskar människor o andra hundar o springer alltid upp till dom, därför vågar ja inte ha han lös allt som oftast.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205739 av krokus
Min hanhund är kastrerad. Förstår inte på vilket sätt han skulle vara handikappad? Han är 11 år. Hade han inte kastrerats hade han antagligen fått tumörer. Kulorna satt på fel ställe.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205740 av Nissegossen
Ungefär som läkaren vid mönstringen kände på kulorna. Hitler för övrigt om honom sägs det att han hade bara en kula

Då säger jag inget då det är medicinskt motiverat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.