Patient mördade läkare – som hämnd för vård

Mer
3 år 2 månader sedan #1324105 av memphis
Minns en gång i Västergötland mördade en patient sin kvinnliga psykolog.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324247 av Admin1

Hope skrev: En lista? Det har vi alla normala haft lista vi önskat olycka och ond bråd död. Hade en lista som jag gjorde som barn. Kom inte ihåg en enda vilka det var. Haha
 

Han hade en lista på läkare han haft kontakt med och även hon han dödade. Inte så kul för de andra läkarna, men han är väl 80 år när han släpps fri.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 1 månad sedan #1324257 av Hope
Nej det är inte kul. Men alla kan mörda under rätt omständigheter. Om vi i vår värld skapar många av mördarna sedan bestraffar dom när dom väl gör det så fruktansvärda. Låser in och kastar nyckeln. Är så jävla absurt och idiotiskt.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324274 av Cosmos
Nej, jag vägrar tro att alla kan mörda. Inte jag iaf. Och listor på människor man vill döda? Så mycket hat, ett hat som bottnar i något helt annat.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324290 av krokus
När jag var 13 var det en kille i min klass som frågade om jag hade någon "to-kill-list" och jag visste inte ens vad det var. Han hade tydligen en sådan lista då.

Numera har jag ingen kontakt med honom, men sist jag hörde från honom var han lyckligt kär och hade flyttat till en annan stad. Dessutom pluggade han inom ett område som han var intresserad av. Mao, han blev ingen mördare. 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1324294 av Hope

Cosmos skrev: Nej, jag vägrar tro att alla kan mörda. Inte jag iaf. Och listor på människor man vill döda? Så mycket hat, ett hat som bottnar i något helt annat.


Svårt att tro det. Du talar för starkt om hat för inte ha känt kanske till det själv kanske känner nu med själv. Men något kanske har släppt dig så du inte längre riktigt får ihop det i kontinuitet!
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Hope. Orsak: Analsex