Patient mördade läkare – som hämnd för vård

Mer
3 år 2 månader sedan #1324349 av zoegas

Amandara skrev: Tycker verkligen inte msn ska förhärliga och bortförklara mord. Eller mordlistor för den delen. Det är bizarrt och wacko. Sjukt. Normala människor tänker inte på mord och att döda. Ni har problem. Dra inte med er mig i er sjuka dödslek och dödsromantik. Ni är på fel sida av lagen i era tankar och fantasier. Man kan tänka, tycka och känna vad som helst. Men man får inte göra vad som helst. Att förhärliga och försvara mord är ingen bra väg att slå in på. Usch för er.

Då har väl ingen gjort dig tillräckligt illa. Folk sprängs, hängs och gasas. Det finns individer som förverkat sin rätt att leva. Vi borde ha dödsstraff i Sverige.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1324359 av MsTibbs
Kommer inte på nån jag skulle vilja slå ihjäl, men jag har haft. Står detaljer om mordförsök i min journal...
Mer
3 år 2 månader sedan #1324362 av Amandara
Svårt att jämföra bagage zoegas. Men hur som helst.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324363 av zoegas

Amandara skrev: Svårt att jämföra bagage zoegas. Men hur som helst.

Du måste ju lekt med tanken om din morbror eller vem det var?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1324364 av Amandara
Det har jag inte. Han faller på sin egen ynkedom och har ett eländigt liv.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1324388 av Hope

Cosmos skrev: Man behöver ju inte vara "god" för att man inte vill andra människor illa. Det finns inget likhetstecken där. De s k goda som sjunger med änglakörerna i t ex frågor som rör mångkultur, feminism och "allas lika värde" är sällan några helgon. Det brukar räcka med att säga att Sverige har tagit in för många invandrare för att räknas som "ond". Och älskar man inte alla ungar, hur skrikiga och bortskämda de än är, så är man också "ond".


Det var inte det som var min poäng. Utan min poäng är att människan är vidrigt djur som spelar fina och goda. Innerst inne är vi själviska och egoistiska. Dessutom lever vi i en narcisstisk tidsålder. Det är ett extremt fåtal människor som sannerligen är upplysta och du är inte en av dom. Allt du tänker och tycker är ett jävla bullshit. Du fattar absolut ingenting. Men det är lugnt för mej. Jag gillar dig på nåt konstigt sätt. Men det är kanske för du har en del bra egenskaper som många inte har som jag uppskattar med dig. För att vara uppriktig. Men jag känner inte dig på det sättet. Alltså litar på. Men det krävs mycket av en människa det. Så det är oxå lugnt.