Patient mördade läkare – som hämnd för vård

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1324295 av zoegas
Det finns en jag kan och vill slå ihjäl. Men jag vill fan inte sitta 20+ år bland massa idioter. Det finns inte en chans att jag hade kommit undan med det.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 2 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324301 av Cosmos
Jag tar delvis tillbaka det jag nyss skrev. Jag ville verkligen döda min far och hade fantasier om hur. Men fantasier är en sak, handling en annan. Jag är i själ och hjärta en fredlig person, men visst finns det en del människor jag absolut inte tål. 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1324305 av Hope
Jo det är skilda saker fantasier och handling. Finns juh dom som tror dom är är så himla goda, bra och fina människor men är bedrövliga och hemska. Ibland i mitt vardagliga liv beroende mitt humör så lockar jag fram det fula och groteska i det sociala spelet och det jag ser är ingen vacker syn under den pryda ytan och fasaderna. Först då blir jag nöjd.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Hope. Orsak: Analsex
Mer
3 år 2 månader sedan #1324314 av Cosmos
Man behöver ju inte vara "god" för att man inte vill andra människor illa. Det finns inget likhetstecken där. De s k goda som sjunger med änglakörerna i t ex frågor som rör mångkultur, feminism och "allas lika värde" är sällan några helgon. Det brukar räcka med att säga att Sverige har tagit in för många invandrare för att räknas som "ond". Och älskar man inte alla ungar, hur skrikiga och bortskämda de än är, så är man också "ond".
Mer
3 år 2 månader sedan #1324317 av zoegas
Flytta till Argentina, sen hyra en tonårstorped och Glocka ihjäl den jäveln. Tyvärr är jag för handikappad för att klara mig i Sydamerika.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1324348 av Amandara
Tycker verkligen inte msn ska förhärliga och bortförklara mord. Eller mordlistor för den delen. Det är bizarrt och wacko. Sjukt. Normala människor tänker inte på mord och att döda. Ni har problem. Dra inte med er mig i er sjuka dödslek och dödsromantik. Ni är på fel sida av lagen i era tankar och fantasier. Man kan tänka, tycka och känna vad som helst. Men man får inte göra vad som helst. Att förhärliga och försvara mord är ingen bra väg att slå in på. Usch för er.