Patient mördade läkare – som hämnd för vård

  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323657 av Hope
"Endags LPT"? Där ser man. Tror det är mera bakom storyn. Men det låter riktigt illa. Men som sagt man ska inte med leka med människors liv. Vilket vissa läkare gör. Särskilt när man är beroendeställning. Alla människor under rätt omständigheter kan mörda. Om samhället tillåter dessa förutsättningar i människors utveckling att det blir i slutskedet någon faktiskt går så långt och mördar är det dubbelmoral. Man skapar mördare sedan när det väl händer så spärrar man in dom och slänger nyckeln. Det är jävla dubbelmoral och bullshit rakt av. Samma sak Cosmos dyrkar sk snygga Hollywood-stjärnor och blir alldeles till sig men ändå bedrivit häxjakt på mina diagnoser som narcissism. När det kommer till Hollywood så hyllar hon exakt detta och uppmuntrar för det och sedan i ett annan tillfälle hånar dom som skaffar botox och fillers. Hon är urbota dum.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323748 av Admin1
Det mest ovanliga mordet jag har läst om överhuvudtaget. Det måste vara något fel på honom typ psykopat. Men han är nog extremt ovanlig. Kanske en på miljarden.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323753 av Geta
Säkerheten har ökat på psykiatrimottagningar senaste åren.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323755 av Hope

Admin1 skrev: Det mest ovanliga mordet jag har läst om överhuvudtaget. Det måste vara något fel på honom typ psykopat. Men han är nog extremt ovanlig. Kanske en på miljarden.


Jag har känt och känner en del sociopater och psykopater inte går dom och brutalt mördar någon. Läkaren måste ha kränkt hen rejält för att man ska gå så långt gå hem till sin läkare och slår sönder. Tyder på aggressioner, ilska och vrede.

Jag har inte läst om fallet så jag spekulerar hejvilt! Vilket är kul.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323774 av zoegas
Hans konflikt med henne var flera år gammal. Han var begåvad, både pilot och kommunfullmäktige. Han fick fängelse och inte vård. Konstig historia.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1323814 av Cosmos
Fruktansvärd historia. Männen är uppenbarligen livsfarlig och full av hat mot vård och omsorg. Finns absolut inget medlidande man kan ha med en sådan individ. 

Mattias Flink mördade 7 okända kvinnor när han hade blivit narcissistiskt kränkt av en kvinna som avvisade honom. Han fick sitt livstidsstraff tidsbestämt så han kanske är ute nu . Samma här, vilken fullständigt genomrutten individ. Förakt.