Det värsta roliga du varit med om...

Mer
15 år 6 månader sedan #154317 av tussilago80tussilago
jag och en grundskolekompis var på djurgården i Stockholm, nede på slätten intill vattenkanalen. Min kompis behövde kissa- hon hade druckit en del- så hon tittade att ingen kom på stigen förbi och satte sig sedan bakom en dunge. Plötsligt hördes rop och visslingar- och hon tittade bakom sig, åt det hållet ljuden kom i från. Det var några killar på en båt som såg hennes rumpa från vattnets sida- för hon hade glömt att titta åt det hållet. Hon skrattade åt det hela.
Mer
15 år 6 månader sedan #154320 av tussilago80tussilago
det här var inte så roligt... men jag tror jag skulle försöka att komma åt lite äpplen eller om det var körsbär i ett träd. Så jag hängde på trädstammen, som var lite böjlig- så stammen började gunga lite fram och tillbaka och löven ruskades om....

Sen satte jag mig vid bordet igen, med min familj och någon granne, som satt och fikade. Det började klia på mig, och jag kollade vad det var. Då såg jag att jag hade många myror på mig- myrorna hade fallit ned från trädet jag ruskat om. får säga att jag var rädd för myror då. Jag kom hastigt på benen, försökte att skaka av mig myrorna- men det hjälpte inte för de var innanför tröjan. Då började jag att ta av mig kläderna för att få bort alla myror. ja, myrorna försvann tillslut.
Mer
15 år 6 månader sedan #154408 av Admin1
Jag hade precis fått min moped och skulle för första gången pröva den. Jag hade aldrig kört moped tidigare. Allt gick bra till jag kom till en kurva och skulle sakta ner. Istället för att vrida ner gasen, så ökade jag den. Jag körde rakt i genom en häck och in i en villaträdgård. Över ett trädgårdsland och genom en buske innan jag kom ut på trädgårdsgången och kunde köra ut på gatan igen mellan grindstolparna ganska omtumlad.
Mer
15 år 6 månader sedan #154444 av Nissegossen
Någon har myror i byxorna! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 6 månader sedan #154454 av Jocke

tussilago80tussilago skrev: det här var inte så roligt... men jag tror jag skulle försöka att komma åt lite äpplen eller om det var körsbär i ett träd. Så jag hängde på trädstammen, som var lite böjlig- så stammen började gunga lite fram och tillbaka och löven ruskades om....

Sen satte jag mig vid bordet igen, med min familj och någon granne, som satt och fikade. Det började klia på mig, och jag kollade vad det var. Då såg jag att jag hade många myror på mig- myrorna hade fallit ned från trädet jag ruskat om. får säga att jag var rädd för myror då. Jag kom hastigt på benen, försökte att skaka av mig myrorna- men det hjälpte inte för de var innanför tröjan. Då började jag att ta av mig kläderna för att få bort alla myror. ja, myrorna försvann tillslut.


Har en bekant som i fyllan hade lagt sig ute i skogen för att vila, han upptäckte senare att han hade lagt sig på en myrstack, soldaterna började spruta piss för att avvärja hotet från inträktaren.

Jag skickade en utan kommentar, som tur var var den sparad i datorn

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 6 månader sedan #157335 av Isa-Alise