Det värsta roliga du varit med om...

Mer
15 år 6 månader sedan #154185 av maktlös
Jag var i barcelona och var aningens berusad en kväll. Vi skulle hem från en fest när jag och två kamrater vart indragna i en gränd av en större grupp manliga prostituerade transvestiter som rånade oss..
Mer
15 år 6 månader sedan #154187 av Bitte
När jag arbetade kom jag till jobbet en dag med två olika skor på mig, en arbetssko och en gymnastiksko. Så gick jag halva dan innan jag märkte det. Det fnissades runt om mig och jag hade lust att åka hem.
  • Melun
  • Besökare
  • Besökare
15 år 6 månader sedan #154191 av Melun
Svar från Melun i ämnet Det värsta roliga du varit med om...
När jag var i Israel så skulle vi, på en rundtur, besöka ett diamantsliperi. Där skulle guiden visa hur diamanterna såg ut när de hade slipats. Så hon tar ut en jättestor glasdiamant som såg ut som de slipade riktiga, väldigt små diamanterna ser ut. Nån skojade och sa att man borde fota den diamanten under påskinande att den var riktig. Guiden skämtade tillbaka och jag fattade ingenting, utan tog upp kameran och fotade guiden med glasdiamanten. I tron att den var riktig. Först senare fattade jag skämtet och skämdes för min fadäs. Har fotot kvar än.

Man kunde också provdyka med instruktör i Israel. På mitt andra provdyk så fick jag enorma panikkänslor över att det bara var en tub som gjorde att jag kunde andas på tio meters djup. Jag klarade av dyket dock. Men man blev skitskraj där nere i vattnet. Jag skulle ändå prova på det igen. Det var ändå kul.
Mer
15 år 6 månader sedan #154203 av Nissegossen

Figuren skrev: När jag arbetade kom jag till jobbet en dag med två olika skor på mig, en arbetssko och en gymnastiksko. Så gick jag halva dan innan jag märkte det. Det fnissades runt om mig och jag hade lust att åka hem.


Jag var ned drogad med Sobril, som min tjej hade överlåtit till mig. Jag skulle gå till kuratorn den dagen. Jag var helt borta, hur många Sobril jag hade tagit vet jag inte, men kuratorn insisterade på att jag skulle gå till psykakuten! Jag var så drogad att jag hade satt vänsterskon på höger fot och högerskon på vänster fot!

När vi kommit dit till psykakuten frågade mig psykiatrikern om jag ville bli inlagd, men jag sade nej och då släppte de ut mig!

kuratorn trodde inte sina öron!

Jag märkte när jag kom hem att jag tagit på mig skorna på fel fot och då först reagerade jag på varför kuratorn ville ha mig inlagd :P

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Joppe
  • Besökare
  • Besökare
15 år 6 månader sedan #154252 av Joppe
Svar från Joppe i ämnet Det värsta roliga du varit med om...
I mitt jobb händer sällan spännande el. roliga saker, och det bör man kanske va´ tacksam för.
Dagens höjdpunkt; okänd cyklist stirrar "konstigt" 8O och cyklar se´n vidare...
Mer
15 år 6 månader sedan #154296 av Geta
Som barn fick jag tidigt börja köra traktor. En gång skulle
jag köra igenom en öppning i en låg stenmur. Min pappa satt
på vagnen bakom och ropade "ta ut svängen ordentligt".
Jag tog ut svängen ordentligt och körde rakt över stenmuren
med honom hoppande på flaket. Han blev inte arg.