Det värsta roliga du varit med om...

Mer
15 år 1 månad sedan #191596 av skord

Isa-Alise skrev:

skord skrev: när jag va 11 och pappa sa sätt dej vid bordet. ritade ett ariktekthus på ett papper och sa att jag ska få största rummet. och lura mej för sitt ego fullständigt. så fick jag min styvmor och en hemsk uppväxt.


Men det var väl knappast roligt att vara med om, snarare en stor besvikelse...


allt är en stor besvikelse, jag skratta så jag grät hur fånig ens pappa kan va som ändå är så smart.

nu citera jag admin, för att svara till rätt person.
Mer
15 år 1 månad sedan #191603 av skord
förstå mej rätt. admin är inte min pappa. bo-hugo heter han. ville bara

säja att citat inte är så tillåtet på den här sidan, tar upp för mycket plats.
  • IFO__
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #191656 av IFO__
Svar från IFO__ i ämnet Det värsta roliga du varit med om...

Isa-Alise skrev:

IFO__ skrev: En gång när jag var runt 11 år så cyklade jag mellan två samhällen och kom in i en by som ligger emellan, där bodde det kriminella knarkare. Det var mitt på dan och en av dom stod hög som fan och spanade efter bilar i vägkanten, han missade dock att jag kom på cykel och när jag cyklade förbi så var dom i fullfärd med att dumpa ett lik som dom hade rullat i en matta i bagageluckan på en bil.

Dom blev riktigt chockade när dom såg mig cykla förbi men jag bara flinade åt dom sen höll jag mig borta från den vägen några veckor, men det löste sig tillslut för varje gång jag cyklade förbi så vinkade dom glatt. Ingen snut hade ju kommit och rotat :D

Ingen blev heller anmäld som saknad eller så så det var högst troligast en av deras krätsar som hade dött, antagligen av en överdos eller kommit i bråk med sina poolare.


Otäckt! Höll du det helt för dig själv, eller berättade du för någon kompis om det? Måste varit tufft att ha en sådan hemlighet...


Jag berättade för farsan när jag kom hem men han ville inte lyssna, men jag blev aldrig rädd för jag förstod inte riktigt allvaret i det. Sen glömde jag bort det efter ett tag och kom att tänka på det ibland många år senare. Jag har aldrig upplevt det som traumatiskt eller tufft, konstigt nog.
Mer
15 år 1 månad sedan #191664 av Geta
Stod det inte i tidningarna senare om att den här personen
var försvunnen?
  • IFO__
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #191671 av IFO__
Svar från IFO__ i ämnet Det värsta roliga du varit med om...
Jag höll inte direkt koll men när en hederlig medborgare försvinner blir det rikslarm å media e påt direkt men det var inget sånt.