Det värsta roliga du varit med om...

  • IFO__
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #191490 av IFO__
Svar från IFO__ i ämnet Det värsta roliga du varit med om...
En gång när jag var runt 11 år så cyklade jag mellan två samhällen och kom in i en by som ligger emellan, där bodde det kriminella knarkare. Det var mitt på dan och en av dom stod hög som fan och spanade efter bilar i vägkanten, han missade dock att jag kom på cykel och när jag cyklade förbi så var dom i fullfärd med att dumpa ett lik som dom hade rullat i en matta i bagageluckan på en bil.

Dom blev riktigt chockade när dom såg mig cykla förbi men jag bara flinade åt dom sen höll jag mig borta från den vägen några veckor, men det löste sig tillslut för varje gång jag cyklade förbi så vinkade dom glatt. Ingen snut hade ju kommit och rotat :D

Ingen blev heller anmäld som saknad eller så så det var högst troligast en av deras krätsar som hade dött, antagligen av en överdos eller kommit i bråk med sina poolare.
Mer
15 år 1 månad sedan #191491 av skord
när jag va 11 och pappa sa sätt dej vid bordet. ritade ett ariktekthus på ett papper och sa att jag ska få största rummet. och lura mej för sitt ego fullständigt. så fick jag min styvmor och en hemsk uppväxt.
Mer
15 år 1 månad sedan #191493 av Isa-Alise
Mer
15 år 1 månad sedan #191495 av Isa-Alise
Mer
15 år 1 månad sedan #191496 av Isa-Alise
Mer
15 år 1 månad sedan #191594 av AnnKatarin
Jag vet inte vad som har varit värsta roliga för mig. När jag var liten kunde jag visst häva ur mig roliga saker. En gång, som hela släkten pratar om än i dag, var när min farmors kusin var på besök. Han reser runt om i världen och skriver för en tidning. Till saken hör att han är tunnhårig. Han berättade om att han kommit till ett samhälle, jag tror att det var i djungeln nånstans, där man var tvungen att offra saker för att få vara där. Längre hann inte min farmors kusin berätta förrän jag frågade: "VAr det där där som du offrade håret", och så strök jag honom över huvudet. Farmors kusin låtsades inte om något, men min farbror som satt bredvid fick sig ett gott skratt!
Det är roligt att kunna glädja andra! Jag var väl en 5-6 år...