Varför hade profeten Muhammed så många bilar?

Mer
8 år 3 månader sedan #804452 av IngeF

Richard skrev: Dom tycker det är ganska lattjo! Nu har jag accepterat domen, o pysslar inte med experiment längre. Men jag o "tanterna" (om du menar min flickvän, o min väninna) ska åka till Tjernobyl nästa år. Det kommer att bli en upplevelse! Givetvis har man en geigermätare med sig! :)


Så et oppslag nylig at det har blitt rene nasjonalparken. Flora og Fauna trives mye bedre når de ikke er mennesker i nærheten.
Mer
8 år 3 månader sedan #804555 av zoegas
Så när muslimer står vid pärleporten så kommer jesus säga - Tyvär du blev lurad av muhammed så du får inte komma in. Du tänker inte längre än näsan räcker palle.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804557 av zoegas
retorik från dagis.

"Jesus sade att den som förnekar Honom inför människor, så kommer Han att förneka den människan."

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804558 av zoegas
Savedfromsatan är en helt vanlig psykos pallekula.

Och det oroar mig att du går omkring och förargar människor (för rädda dem gör du inte) som inte dras för att döda sina egna familjemedlemmar för att de förnekar Gud. Du kan råka riktigt illa ut bara för att du inte äter din medecin.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804637 av zoegas
Personangrepp tar man till när man inte har något vettigt motargument.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804642 av zoegas
Men du tänker ju inte längre än näsan räcker ju. Du är på alla runtomkring dig och hackar. Det gjorde väll inte Jesus eller hans lärjungar heller? Du kommer hacka på fel kille en dag och åka på stryk eller värre. Så kommer din Jesus hallucination säga dig att det var bra jobbat och du kommer fortsätta. Sen kommer du åka på stryk igen och kanske förstå att du är ensam i din hjärna. Du kan inte hitta en enda människa på hela planeten som tror dig. Inte en.

Och jag är inte din fiende som är löjlig och patetisk som man skrattar åt. Du ska älska mig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻