Varför hade profeten Muhammed så många bilar?

Mer
8 år 3 månader sedan #804705 av zoegas
För alla säger du? Hitta nån här som inte håller med mig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804708 av IngeF
Tvil og kritisk sans har ført verden framover, ikke religiøse dogmer.
Mer
8 år 3 månader sedan #804711 av zoegas
Vad ljuger jag om? Och varför gör jag det?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804712 av IngeF

P@llekula skrev: religioner är döda, Jesus är återuppstånden och levande.

Christian/kristen är ett ord som för mig betyder "kristus liknande" och tar man bort "ian" så har vi orden "i am nothing". :)

kristendomen som du tänker på handlar om din uppfattning och våra uppfattningar skiljer sig nämnvärt.

men som det står i mormons bok tror jag, så har Gud låtit folk veta om frälsaren i alla tider och i bibeln står det att Gud har sina älskande barn i alla nationer, vilket då givetvis inkluderar de förbannade länderna med de förbannade religionerna. När det gäller islam t.ex så räcker det att studera koranen, så kan man se sanningen genom att inte lita på vad allah säger. Så tokigt kan det vara. Givetvis bara med Guds hjälp, men så är det med allt. :hjärta

Sen så är det faktiskt tillåtet att använda skallen ibland. Jesus steg ner från himmelen och det är Han jag tror och litar på. Jag har sett Honom med mina egna ögon och Han skiner starkare än en eld och självaste solen skulle bli förmörkad i Hans närvaro. Det var som att stirra rätt in i evigheten när jag sett Honom.


Joseph Smith var en sjarlatan helt på linje med L. Ron Hubbard.Som Muhammed var han polygamist.
Mer
8 år 3 månader sedan #804715 av zoegas
Nu pratar du om dig själv pallekula. Eller ska jag kalla dig för lögnare? Jag hör inget i mitt sinne för jag har tur.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804717 av IngeF

P@llekula skrev:

IngeF skrev: Joseph Smith var en sjarlatan helt på linje med L. Ron Hubbard.

Nu är ju inte dina åsikter värda guld precis.

Men din fanatisme er derimot gull verdt? Din helt Joseph Smith var, akkurat som Muhammed, en Polygamist.