Varför hade profeten Muhammed så många bilar?

Mer
8 år 3 månader sedan #804647 av zoegas
Det är jag inte alls. Jag är någon som haft en psykos och vet precis vad du gått igenom.

"Älska din fiende"

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804649 av zoegas
Där är inget i bibeln om Gud som uppenbarar sig som röster i hjärnan. Ingenting. Den enda liknelsen är om Legion. Det var en sjukdom!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804653 av zoegas
Vem är det som ljuger nu?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804654 av zoegas
Du har baserat hela ditt liv kring vad du hört i din skalle. Du har blivit LURAD! Det kallas för hallucinationer för det är inte verkligt!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804656 av zoegas
hahaha. Jag tror inte du skrattar på riktigt. Du borde gråta över mitt mindre förstånd och älska mig, "kristen" som du är. Men det gör du inte. För du är inte kristen. Du är sjuk.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 månader sedan #804658 av zoegas
Pallekula experimenterade med droger och snea rejält. Han trodde han snacka med diverse andar och tog nästan livet av sig. Som tur var så blev det inte så, utan han hamna på sjukhus. De släppte ut honom när han mådde bättre, men har fortfarande residuala symptom som fördärvar för honom. Han sprider osämja med sin patalogiska övertygelse fast han vet att han är sjuk som han skriver i sin blogg. Sen blev han mördad av nån annan galning med anorlunda övertygelse. Till ingen nytta alls. Allt detta hade kunnat undvikas om palle fortsatt sin medecinering och landat på planeten igen. Men tyvär så är schizofreni verkligt för den som lider utav det. Palle trodde han var speciell. Men han är bara ännu ett offer för vansinnet.

(Det var Jesus som sade det till mig i mitt hjärta)

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻