Dåligt minne.....

Mer
4 år 2 månader sedan #1226479 av memphis
Svar från memphis i ämnet Dåligt minne.....
Tack Amandara! Jo jag är nog innerst deprimerad. Inte blir et bättre avatt jag sover all min sömn dagtid, och inte får något dagsljus. Jag hoppas det vänder snart, för oss båda.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1226481 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Dåligt minne.....
memphis, var det inte du som anklagade mig igår för att inte göra något annat än att sova på dagarna?
Mer
4 år 2 månader sedan #1226482 av memphis
Svar från memphis i ämnet Dåligt minne.....
Jo precis PW. Du sa att jag inte visste vad du gjorde om dagarna. Men jag vet att du sover om dagarna.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1226486 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Dåligt minne.....
jag tror nog jag vet bättre vad jag gör själv. jag har gått upp tidigt på morgnarna mer de senaste månaderna än jag gjort på flera år.

däremot är det nog så att jag nämnt i nån tråd att jag gick upp sent nån dag , och faktum är att jag gick upp sent idag med men som sagt, det är inte så ofta nuförtiden som förr.

som vanligt finner man Guds inspirerade Ord, i den heliga bibeln, till nytta.

Romarbrevet 2:1 Svenska 1917 (SV1917)

2 Därför är du utan ursäkt, du människa, vem du än är, som dömer. Ty därmed att du dömer en annan fördömer du dig själv, eftersom du, som dömer den andre, själv handlar på samma sätt.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226489 av memphis
Svar från memphis i ämnet Dåligt minne.....
Du missbrukar ordet dömer PW. Bara att nån pratar med dig betyder inte att de dömer dig. Du har missförstått det mesta.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1226493 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Dåligt minne.....
du anklagade mig för att sova bort dagarna,

men det är du själv som gör det - enligt dina egna ord i denna tråden. så du bevisar att att det finns djup sanning i Guds inspirerade Ord.