Dåligt minne.....

Mer
4 år 2 månader sedan #1226743 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dåligt minne.....
Långtidsminne och närminne är inte samma sak.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226746 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Dåligt minne.....
Jag kan minnas onödiga detaljer från förr men aldrig var jag har förlagt nycklarna, mobil, plånbok o.s.v. Hade gärna sett att det varit tvärtom.. :snopen :väggen
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1226785 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dåligt minne.....

Admin1 skrev: Vet inte hur det är med choklad, eftersom studien gjordes på chokladpulver. Fördelen med chokladpulver är att det är billigt och kalorifattigt.

Oboj kall eller varm annars köp Kakao, Ögonkakao eventuellt söta eller varför inte snabbkaffe eventuellt med mjölk eller grädde?

Willys har haft har inte sett det på länge

Richard skrev: Jag har dåligt närminne. Ofta att jag glömmer tygkassen när jag ska gå till affären då plastpåsarna kostar multum, en del gånger har jag glömt mina glasögon, en gång kom jag på att jag glömt plånboken när jag stod i kön på Systembolaget. Jag glömmer ofta saker som jag tänkt köpa i affären, skriver aldrig listor då jag tror jag ska komma ihåg det...

00-talet är nästan helt bortsuddat ur minnet av antingen ECT-behandlingarna eller benzoknaprande. Men det är skitsamma, jag vet i.a.f. att jag mådde dåligt. Men har skrivit ca 25 000 inlägg på Flashback som kan hjälpa till att minnas saker. Men under 10-talet var det bättre.

Du har det här att lita på Flashbacks

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.