Trött på demens

Mer
3 år 9 månader sedan #1264594 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Trött på demens
Det låter som poesi.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264615 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Trött på demens

Cosmos skrev: Men jag tror att det handlar om medicinerna. Herregud, de släcker ju ner halva hjärnan för att motverka de positiva symptomen.

Ja eller hur. Vissa mediciner är nog mästare på att släcka ner hjärnan. Bara för att vi ska vara enkla att handskas med och inte vara en belastning för psykiatrin?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 9 månader sedan #1264619 av Geta
Svar från Geta i ämnet Trött på demens
Jag tror snarare att det är de negativa symtomen och koncentrationssvårigheter.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264622 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Trött på demens
Jag tycker som Cosmos att detta med negativa symptom är mycket luddigt. Stenansikte och såna saker. Jaja, det finns ju dem som vinner 100 miljoner på lotto också!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 9 månader sedan #1264623 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trött på demens
Ja satt med 5 andra män och vi var på fiket På Liilhagens sjukhus jag pratade med dem. Något jag glömt att säga för att förstå vad jag pratade om, behövdes det förklaras jag höll det i minnet tills en av dem ställde en fråga om det. Jag var ju beredd han fick prompt svaret en av männen sade jag jobbar på Sveriges radio och du (jag) håller 5 man i luften samtidigt. Jag var ju tvungen att slicka
i mig det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan #1264624 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Trött på demens
:D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln