Hela kroppen med tre övningar

Mer
10 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #642811 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
10 år 3 månader sedan #643177 av krokus
Allt finns på Youtube? :dans
Tack Nisse! :)
Mer
10 år 3 månader sedan #643180 av Nissegossen
:lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • girl17
  • Besökare
  • Besökare
10 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #643355 av girl17
Svar från girl17 i ämnet Hela kroppen med tre övningar
trappor.

eller så kan man alltid twerka:
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
10 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #643784 av krokus
Luckan,
Blev det någon träningsvärk? :)
Idag har jag varit på gymmet, men det blev bröst och axlar. På lördag däremot, då är det bendags!

Det är så mycket människor på gymmet på eftermiddagarna, jag föredrar att gå dit på morgonen. Är det mycket människor på eftermiddagen/kvällen för dig också? Jag tänkte eftersom du var där klockan 7 på morgonen.

Luckan,
Jodå, det känns riktigt skönt efteråt. :)

Jag har hört att om man dricker mycket vatten så kan träningsvärken gå över snabbare, men jag vet inte om det är sant. Jag brukar dricka vatten under träningen. En gång glömde jag vattenflaska och usch vilken huvudvärk dagen efter! :(

Haha, ja jobbiga människor finns det överallt. För mig är det tonåringarna som är jobbigast. De lite äldre gubbarna och tanterna gör inte så mycket väsen av sig.

Hehe, vilket lustigt knep du har :)

Luckan skrev: Även jag har svårt för ungdomar som är yngre än vad man själv är har lättare för äldre och folk i ens egen ålder.

Får jag fråga hur gammal du är?

Ok! Jag är 26, fyller 27 om några månader. Åldersnojan har kommit tillbaka. Det finns mössor i en affär i stan som det står "Too late to die young" på. Funderar på att köpa en sån, haha! Fast jag har redan massor av mössor, kanske inte behöver en till...
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
10 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #644579 av krokus
Luckan,
Bli gammal verkar inte vara någon höjdare. VILL INTE! :(
Jag vill inte få slapp hud eller hänglår. En av anledningarna till att jag tränar är för att jag inte vill att hela kroppen ska bli hängig.
Inte vill jag bli tunnhårig heller, fast den risken är nog väldigt liten. Alltid något.

Hur gick det på träningen i lördags? :)

Ok. Hoppas att det går bra på tisdag istället!

Nä, det blev inget i lördags eftersom jag sov dåligt natten mellan fredag och lördag. Suck. Fast i morse var jag på gymmet när de öppnade och jag var inte ensam precis. Alla löpband och alla crosstrainers var upptagna när jag skulle värma upp. 8O

Egentligen borde jag träna mer kondition än vad jag gör, men det är ju så tråkigt. Jag brukar värma upp i 10-15 min och sen tycker jag att det räcker. Skäms!

Luckan,

Idag gjorde jag sumo squats som du länkade en video till förut. Äntligen blev det av! :D

Hur många gånger i veckan brukar du träna? Gör du samma övningar varje gång?

Och jag håller med om att träningscykeln är obekväm. Undra om de som går på spinningpass har en kudde mellan rumpan och sadeln? :tänk
Jag har för mig att det finns särskilda spinningshorts, med förstärkning i rumpan, haha
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.