Är du vegetarian?

Omröstning: Är du vegetarian?

Nej, äter allt!
11 64.7%
Nej, äter fisk men inte kött!
1 5.9%
Lakto-ovo, äter ägg och mjölk!
2 11.8%
Lakto, äter/dricker mjölkprodukter
1 5.9%
Ovo, äter ägg
1 5.9%
Vegan, äter bara vegetariskt!
1 5.9%
Totalt antal röstare: 17
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 11 månader sedan #1150102 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Är du vegetarian?
Det fanns eller finns Änglar som förr? Nutid? Besökt jorden, har du träffat en Ängel nyss?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1150116 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Är du vegetarian?
Som sagt men ingen lyssnar, all kost kan vara farlig om man inte gör det rätt. Men Geta o company e bara intresserade av konspirationsteorier som vanligt.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150117 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är du vegetarian?
??????????
Mer
4 år 11 månader sedan #1150145 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Är du vegetarian?

Recard2016 skrev: Som sagt men ingen lyssnar, all kost kan vara farlig om man inte gör det rätt. Men Geta o company e bara intresserade av konspirationsteorier som vanligt.


Kan bara prata för mig. Jag har lämnat all paranoia därhän du kan inte hitta mig i det, förövrigt det är inte upp till oss till att döma

Jag utgår efter kristen etik och vad både gamla och nya testamentet säger. Det säger entydigt att all mat är fri. således dör jag. så efteråt är där inte liv i kroppen enbart ett stycke kött, i köttet finns den näring kött kan ge. Har jag dött en naturlig död, ät köttet. Det kanske kan hålla dig vid liv i en svält situation ät och var glad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1150178 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Är du vegetarian?
Finns INGEN anledning o äta kött. Ingen skulle kunna rättfärdiga det i dagens tid om de var öppna nog för att kolla sanningen om hur djur behandlas, det är vår tids förintelse på mass-skala. Dessutom mycket hälsosammare o vara vegetarian eller vegan rent utav.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150181 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Är du vegetarian?

Recard2016 skrev: Finns INGEN anledning o äta kött. Ingen skulle kunna rättfärdiga det i dagens tid om de var öppna nog för att kolla sanningen om hur djur behandlas, det är vår tids förintelse på mass-skala. Dessutom mycket hälsosammare o vara vegetarian eller vegan rent utav.


Fortfarande barn till veganer som tror att små barn kan äta vegansk kost är i stor fara för undernäring om de bara får vegansk kost.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum