Kan må psykisk dåligt av viss mat?

Mer
3 år 11 månader sedan #1254010 av krokus
I Stockholmsregionen är MP med på ett hörn och bestämmer. Ändå höjdes biljettpriserna på kollektivtrafiken! Vill inte politikerna att vi ska åka med tunnelbana/buss/tåg istället för bil?

Detta var innan Coronaviruset slog ut i Sverige. Nu ska bara de med en viktig samhällsfunktion åka med kollektivtrafiken.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254023 av Geta
Om det är toalettavfall från människor som göder Östersjön kan lösningen vara att minska antalet invånare i Sverige. Coronan kan hjälpa till med det. Nu tror inte jag på den lösningen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254029 av Geta
Frågan är hur man odlar grönsaker utan att smutsa ner Östersjön.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254035 av Cosmos
Minska invånarantalet för Östersjöns skull? Nu låter du som Torbjörn Tännsjö!
Mer
3 år 11 månader sedan #1254039 av Geta
Japp, det är något åt det hållet. Hur man än vänder sig så har man ändan bak.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254059 av Melody

Clean skrev: Jag mår psykisk dålig när jag äter kött ibland, men jag äter kött ibland enbart för min muskelmassa. När jag äter inte kött längre perioder krymper mina muskler med hälften och nej jag ställer mej inte och lagar mat. Utan det blir tyvärr färdigrätter för jag orkar inte laga mat!

What to do!


Det finns faktiskt olika energi/frekvens på mat. Död mat som kött har lägst frekvens/vibration medan råa grönsaker har högt, samt nötter, frukt och annat. Så det finns visst belägg för att mat kan ge olika utslag på oss, förutom att man ska tänka på vitaminer, blodsocker och så.

Vf inte köpa ett gott proteinpulver och mixa med bär och frukt till en smoothie? Finns billigt på topformula tex.