Kan må psykisk dåligt av viss mat?

Mer
3 år 11 månader sedan #1254069 av Vittrad
Hur mäter man dessa vibrationer/frekvenser i maten? Funkar det att slå med en vanlig stämgaffel på maten?
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254085 av Cosmos
:rotfl :rotfl :rotfl :rotfl

Seriöst?

"Idag äter vi svenskar för mycket kött. Det är varken hälsosamt eller miljömässigt hållbart. Vi måste äta mer vego för att bidra till en bättre miljö, bland annat eftersom köttproduktionen orsakar stora utsläpp av växthusgaser" Naturskyddsföreningen.

Jag antar att utsläppen består av rapar och fisar...

Just saying.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254096 av Melody

Vittrad skrev: Hur mäter man dessa vibrationer/frekvenser i maten? Funkar det att slå med en vanlig stämgaffel på maten?


Jag är inte säker men man mäter energinivå med kalorimetriska mätningar skulle jag tro. Precis som man vet att en sjuk eller död människa har lägre energinivå än en glad och frisk. Det finns mer energi i grönsaker än kött. Ex på artikel jag läste:
www.huffpost.com/entry/eating-high-vibrational-f_b_7596472
Mer
3 år 11 månader sedan #1254097 av Geta
Man kan kanske se det på auran om man är ett medium.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254103 av Zoidar
Mat påverkar oss en hel del, både psykiskt och fysiskt.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 11 månader sedan #1254122 av Clean
Precis Zoidar både psykiskt och fysiskt! Jag mår riktigt illa av att äta kött psykiskt! Men mina muskler försvinner till nästan obefintligt!


Melody! Tack gumman!! Du fattar! Proteinpulver? I smoothie, Jo jag dricker rätt ofta smoothie. Men vad är proteinpulver gjort av? Finns det nån sida som går igenom vetenskapen bakom proteinpulver? Jag är lite misstänksam mot proteinpulver! Att äta koncentrerad och artificiella proteiner eller vad för skumt det är? Vad är det egentligen gjort av?