Magkatarr

Mer
15 år 3 månader sedan #177028 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Magkatarr
Så bra att Du fick veta det. Jo, visst sprayar man. Det är mest för att ta bort kväljreflexer. Sen kommer dem ju inte att droga ner Dig utan ge Dig nåt ångestdämpande. Om Du mot förmodan kommer att svamla så lär det bli typ. -Gugga, gagga. :mrgreen:
Mer
15 år 3 månader sedan #177029 av Mei
Svar från Mei i ämnet Magkatarr
Haha de är ju sant! XD Jag tänkte inte på att det kankse är lite svårt att prata med en slang i halsen ;P Det var bara en person som berättade att hon svammlade massor men hon måste menat en undersökning från andra hållet *_*
Mer
15 år 3 månader sedan #179490 av Mei
Svar från Mei i ämnet Magkatarr
Fortfarande inga provsvar, fortfarande ingen gastroskopi men fortfarande ont i magen. Nu klagar pojkvännen att jag måste äta bättre för jag går ner i vikt. Jag är bara förvånad att jag inte gått ner 10 kg eller något men jag försöker verkligen äta något, om så bara pro-viva. Det känns som jag vill gråta varje natt, jag orkar inte med att ha ont. Jag vill inte att pojkvännen rör på magen heller, om han bara ens ligger med huvudet lite för hårt mot magen känns de som tusen nålar.

Samtidigt som magen kronglar så försöker jag verkligen fortsätta med livet men arbetsträningen känns inte så peppande att sträva mot och har jag följt med och handlat en dag i veckan är jag nöjd. Jag ställer in möte efter möte även om jag faktiskt lyckas gå på endel på mina bättre dagar.

Jag vill ta semester från livet.
Mer
15 år 3 månader sedan #179491 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Magkatarr
Hej Du snälla fisk
Så jobbigt Du har det. Dåligt av sjukvården. Tyvärr måste nog Du eller Din pojkvän trycka på så där händer nåt. Hoppas det löser sig. :hjärta
Mer
15 år 3 månader sedan #179590 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Magkatarr
Du kanske skulle ringa och efterlysa provsvaren för det har ju gått mer än 2 veckor, sedan de tog proven. Hoppas att det löser sig och att du snart mår bättre!
Mer
15 år 3 månader sedan #179606 av Geta
Svar från Geta i ämnet Magkatarr
Mei,
är du tvungen att börja arbetsträna?